Retningslinjer for ind- og udlandssstævner

Indland:

Klubben støtter alle afdelinger fra U6 til U8 piger og drenge ved deltagelse i SIF julestævne med betaling af holdgebyret.

Klubben støtter alle afdelinger fra U9 til U18 piger og U9 til U17 drenge ved deltagelse i Vildbjerg Cup med betaling af holdgebyret.

Derudover gives en ekstra støtte på 50 kr. per spiller til anvendelse i forbindelse med Støvring IF Fodbolds deltagelse i stævnet. Således vil der ikke fremover bliver opkrævet et ekstra beløb ud over deltagergebyret per spiller. Puljen vil bl.a. gå til betaling af borde/bænk-leje til vores fællestelt, ekstra ledere for U14-17, vimpler og lign. Men vil i øvrigt blive bestemt af ”Vildbjerg Cup”-planlægningsudvalget, bestående af frivillige forældre fra de deltagende afdelinger.

Dermed ydes ikke økonomisk støtte til andre indlandsturneringer.

Udland:

Hvert andet år arrangeres udlandstur for hele Støvring IF`s ungdomsafdeling (U13-U17). Turen kommer formentlig til at foregå i påsken og næste tur er i 20025.

Der ydes ikke, fra klubbens side, økonomisk tilskud til udlandsture.

Med Venlig Hilsen

Støvring IF Bestyrelse